Instagram selfiespot
September - December 2021

- Creatie & design van de rooms
- Decors bouw van 4 instagram rooms
- Video en foto productie promotie materiaal
- Opening met Signjugglers en dansers
- Polaroid foto-activatie

De kern van dit project was het vergroten van de aantrekkingskracht van het winkelcentrum bij een jongere doelgroep. Door een interactieve en visueel aantrekkelijke omgeving te creëren, kreeg Klanderij Twentec niet alleen meer traffic, maar ook organische online zichtbaarheid via Instagram en TikTok. Het doel was daarmee tweeledig: fysiek meer jongeren in de mall en digitale merkbekendheid vergroten via user-generated content.
Het project startte met het vertalen van het centrale idee naar 3D-renders door onze media-afdeling. Deze renders gaven een realistisch beeld van de uiteindelijke room en boden Klanderij Twentec volledige zekerheid over het ontwerp. Hierbij werden ook plattegronden en bouwtekeningen gebruikt om de ruimte nauwkeurig te integreren in het pand.
Na akkoord volgde de productie en plaatsing van het decor. Masters of Experience nam de volledige ontzorging op zich: opbouw, onderhoud, updates en afbouw. De room werd zó gebouwd dat deze seizoensgebonden kon worden aangepast, waardoor het winkelcentrum steeds opnieuw frisse content en beleving kon aanbieden aan haar bezoekers.



